Hairextension - ????

Post om Gal/Gyaru hår og makeup

Hairextension - ????

Indlægaf Freja ~ <3 » 18. okt 2008, 21:05

Heello D;

(undskyld hvis den er lagt forkert)

Jeg vil gerne have lavet Hairextension om ca. 2-3 måneder (mit hår skal lige vokse lidt mere).

Jeg har bare nogen spørgsmål:

1. hvor er det godt at få det lavet ? (butik). har du måske et link?
2. jeg vil godt have det syet på. er der nogen der kan anbefale det/har prøvede dårlige ting med det ?
3. hvor lang hår skal man have ca. til det?

Taak ^^'

ps. jeg vil helst have fået det lavet i københavn
www.freja-sivebaek.blogspot.com
- en blog om så mange ting :p
Brugeravatar
Freja ~ <3

Geografisk sted: Charlottenlund

Hairextension - ????

Indlægaf zetain » 13. dec 2008, 16:32

jeg har extensions ... Men jeg har valgt at købe dem på klemmer, det er både billigere og bedre og 100% ægte hår... min brors ex fik det limet på, men limen opløste når hun gik i bad og det betalte hun 7000 kr for :S Det jeg har, har kostet mig 500 kr.. Når man har det på klemmer sætter man det på om morgen og tager det af om aftenen, det tager få minutter og det kan vaskes.. ^w^

Jeg har købt mine extensions i Nyah beauty http://www.nyah-beauty.com/index.php
Håber måske det kunne hjælpe dig xBB
zetain

Hairextension - ????

Indlægaf Airi » 13. dec 2008, 17:33

Jeg kan varmt anbefale en der hedder Sascha som bor i Valby. Det hele foregår hjemme hos hende selv og hun er super sød!

Hun har sin egen hjemmeside www.beautyxtend.dk

Jeg har det selv fået syet på, og jeg elsker det. Det er bare lidt tungt da jeg gik fra 7-10 cm hår og så fik sat 7 baner fordelt på 3 fletninger af 50cm i. For ikke at tale om den første gang jeg skulle vaske det! (Av!)

Det kommer til at gøre ondt de første par dage, da det er meget stramme fletninger håret bliver syet fast i, men ellers er der ikke noget dårligt.

Du skal helst have 7-10 ligesom mig. Jeg lå lige på grænsen af hvad der ville være muligt, men det endte med et flot resultat. Jeg gætter på at du nok også har kort hår?
Hvis ja, så skal du lige selv sørge for at komme til en frisør hurtigts muligt og så lige få klippet håret i etager. (: Hun klipper det selv lidt til i bunden, men da hun kun er proffesionel i extensions faget vil hun ikke klippe det hele.

Nårh ja, og prisen er super rar <3
HEJ.
Brugeravatar
Airi

Geografisk sted: København

Hairextension - ????

Indlægaf sletminbruger » 14. dec 2008, 17:27

hehe..
Det kan være en dyr anskaffelse, og man bliver tit afhængig af det. og self: det bedste resultat kommer hvis dit hår er 10 cm langt eller længere.
^ noget af det eneste jeg ved.
Arbejdede ved en frisør i 3 uger, og en pige begyndte at tude fordi hendes nye hår ikke var kommet så hun skulle gå 3 dage uden. av av
Men ja. Tror også det er det bedste at få syet i.. min kæreste fik dem limet på, så han havde hår til lidt under brystet, og det begyndte bare at filtre vildt så vi måtte klippe det af til sidst (for ikke også at nævne hans rigtige hår!!)
sletminbruger

Geografisk sted: Aalborg

Hairextension - ????

Indlægaf Lovelylegs » 4. mar 2009, 01:13

Hvad er forskellen på de to slags hår hos beautyxtend?
Brugeravatar
Lovelylegs

Geografisk sted: Århus

Hairextension - ????

Indlægaf Airi » 4. mar 2009, 01:24

Så vidt jeg ved så er det sådan her:
Remy hår - Det mest almindelige hår som folk bruger til extensions, og noget af det bedste. Det kommer fra Indien.

Europæisk hår - Det er en del finere i det, og kommer jo selvsagt fra europæere. Om det er dårligere/bedre end det almindelige remy hår kan jeg ikke svare på da jeg ikke selv har haft det eller kender nogen der har.
HEJ.
Brugeravatar
Airi

Geografisk sted: København

Hairextension - ????

Indlægaf Lovelylegs » 4. mar 2009, 09:52

okay. tro bare jeg tager det fra indien. det er halvt så dyrt nemmelig
Brugeravatar
Lovelylegs

Geografisk sted: Århus

Re: Hairextension - ????

Indlægaf eva » 20. feb 2011, 21:46

"1. hvor er det godt at få det lavet ? (butik). har du måske et link?
2. jeg vil godt have det syet på. er der nogen der kan anbefale det/har prøvede dårlige ting med det ?
3. hvor lang hår skal man have ca. til det? "

I know that this is a question from 2008, but I will answer it anyway. There might be others who has the same question.

1) I can do it for you I have a salonwhich is in Vesterbro in Copenhagen and this is my link: http://www.haarextensions.org

2) I kan sew it for you if you like and I think thats a good idea. But there is also a better way to do it with the keratine method

3) Your hair doesn't need to be long. If its 1 cm, it will work.
eva

Re: Hairextension - ????

Indlægaf Kami » 20. feb 2011, 22:36

Jeg har fået sat exte's ind, ca tre gange nu, hver gang har jeg fået det gjort hos en privatperson.
Hun er billig, flink, effektiv og meget god.
Jeg kommer i kontakt med hende igennem Black Market, så hvis du ikke har, så sæt en bruger op.

BM bruger: Hun hedder Ira
Billede
-| Everyday Blog|-| Cosplay Blog |-[/swag]
Brugeravatar
Kami

Geografisk sted: Hillerød [NS]

Tilbage til Hår & Makeup