GALAXY - gyaru-circle

Post om Gal/Gyaru stilene

GALAXY - gyaru-circle

Indlægaf Mikan » 14. aug 2009, 23:38

Så har vi endelig fået stablet en lille circle ved navn GALAXY, samt tekst og et ansøgnings-skema på benene.
Der har været forsøg på at starte en gruppe op før, som desværre ikke lykkedes. Derfor forsøger vi nu med denne gruppe og håber at der er interesse for det. Vi føler at vi har ændret på kravene og reglerne, og det åbner måske op for flere mulige medlemmer.

Anyway, on to the fun :D

For at komme i betragtning til optagelse i Galaxy skal du udfylde et ansøgningsskema.
Det finder du inde på vores Galaxy forum hvor vi også diskuterer meetups osv.
Linket er her: http://galaxycircle.proboards.com

Ansøgningsskema

Need-to-know-facts
Navn:
Kaldenavn:
Alder + fødselsdag:
Bopæl:
E-mail:

Omkring gyaru
Din favorit-stil:
Hvilken stil mener du selv at du er lige nu:
Hvilken stil sigter du efter at få/have:
Hvor længe har du været interesseret i gyaru:
Har du nogle favorit-mærker:
Læser du gyaru-blade (hvilke):

Om Galaxy
Hvem kender du personligt i Galaxy:
Hvad ønsker du at få ud af at være med i Galaxy:
Hvad forventer du af de andre Galaxy-medlemmer:

Andet (disse har ingen indflydelse på medlemsskabet)
Går du også i andre japanske mode-stile:
Interesser/hobbyer:
Musiksmag:
Har du været i Japan:

Billede
Vi vil gerne bede dig sende et billede med af din gyaru-stil. Det er ikke noget som gør til eller fra i ansøgningen, men det vil give os et fingerpeg om i hvilken retning stil du har. Du behøver ikke sende billedet med ansøgningen med det samme, dog skal du sende et billede senest en uge efter vi har modtaget din ansøgning.

Regler

1. Galaxy holder møde hver 6. uge (til at starte med) og vi forventer at du møder op, med mindre du har en god grund (syg, ferie, bor meget langt væk el. lign.)
Vi holder til i København, så vi forventer at du vil kunne komme dertil, helst til hvert møde.
Udover mødet hver 6. uge vil der være forskellige små møder (f.eks. cafe-tur, shopping el. andet.) Der er ikke mødepligt til disse, men jo oftere du deltager jo bedre er det for alle.

2. Vi har som udgangspunkt en aldersgrænse på min. 16 år. Hvis du er under 16 år og gerne vil være medlem, eller høre mere, så kontakt os, gerne med ansøgning, så vil vi tage situationen op til overvejelse.

3. Ingen er bedre end andre. Så længe man har interessen og er villig til at lære af andre, eller lære fra sig, er man velkommen. Vi forventer at folk har tålmodighed med nyere medlemmer, men vi forventer også at nye medlemmer er gode til at tage imod råd. Vi forventer ikke at medlemmerne ved alting fra starten, men samtidig forventer vi dog at medlemmerne har et vist kendskab til mode og makeup generelt.
Vi forventer ikke at alle medlemmer er/bliver perlevenner, men at man kan omgås hinanden og gør en indsats for fællesskabet.

Kort om medlemmerne:

Mikan
Måske bedre kendt som alice XD
23 år, bosat i Rødovre.
Jeg har interesseret mig for gyaru i et par år efterhånden, selvom jeg aldrig har været full-on full-time gyaru.
Jeg har været i Japan på ferie en enkelt gang, men da jeg flyttede dertil og boede et halvt år boom'ede min interesse og 109 var et sted jeg elskede at opholde mig ;)
Jeg samler passioneret på sko og jeg kan godt lide at indrette mit hjem inspireret af himegyaru, selvom det ikke er den stil jeg tøjmæssigt selv følger, eller ønsker at følge...

Momo Darling
Ofte bare kaldet Armand eller Momo.
21 år, også bosat i Rødovre ;)
Interessen for gyaru er først noget der rigtig er kommet hos mig inden for det sidste års tid.
Min interesse for gyaru kom sig primært af at være bosat i Japan i ca. 3 måneder. Jeg tog ofte til Shibuya og gik i 109 hvor jeg bl.a. opdagede JSG<3
Jeg er besat af minishorts og knæhøje støvler, men er egentlig mere interesseret i en mere afslappet gyaru stil..

Vi håber I er interesserede og vi glæder os til at høre fra Jer og møde Jer.
Hvis I finder nogle af reglerne urimelige eller uforståelige, samt hvis I har forslag, så kontakt os endelig.
Senest rettet af Mikan 26. okt 2009, 15:23, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Mikan

Geografisk sted: KBH

Re: GALAXY - gyaru-circle

Indlægaf Zarsu » 14. aug 2009, 23:55

Super godt initiativ!! : D Håber virkelig at en gal cir i Danmark kan blive en realitet!
- Men måske I skulle skrive hvem der allerede er medlem? (: Alle medlemmer får vel en slags "profil" med basic info og den slags, så udefrakommende kan se hvem der er med i cirklen?
Brugeravatar
Zarsu
Site Admin

Geografisk sted: Aalborg, Danmark

Indlægaf Mikan » 14. aug 2009, 23:57

Zarsu skrev:Super godt initiativ!! : D Håber virkelig at en gal cir i Danmark kan blive en realitet!
- Men måske I skulle skrive hvem der allerede er medlem? (: Alle medlemmer får vel en slags "profil" med basic info og den slags, så udefrakommende kan se hvem der er med i cirklen?

Det har du helt ret i - Det var også planen - Kom bare væk fra det igen ;)
Til at starte med vil jeg lige rette indlægget og i hvert fald lige lave en medlemsliste. Når der er kommet et par medlemmer til synes jeg også at der skal laves en slags profil til hvert medlem :)

Og jeg håber også at det kan blive en realitet. En måde man kan lære mere på, og dele interessen med nogle :)
Brugeravatar
Mikan

Indlægaf Lasse » 16. aug 2009, 19:01

Mikan: Jeg spøger måske dumt :)

men er "klubben" kun for "piger" og omhandle den kun den Gyaru
eller kan fyre os meld sig ind og handle det os om Gyaru-o (hvis den hedder det) hvis man er fyr og får god råd til det os ? :D
Brugeravatar
Lasse

Geografisk sted: FRB

Indlægaf bruger » 16. aug 2009, 20:33

-
Senest rettet af bruger 13. nov 2013, 13:10, rettet i alt 1 gang.
bruger

Indlægaf Lasse » 17. aug 2009, 06:46

Det er okay ^^,
man bliver jo ikke kloger : D
ved ikke at spøger : D
Brugeravatar
Lasse

Geografisk sted: FRB

Indlægaf gurashiera » 18. aug 2009, 22:48

Jeg melder mig til i November. Der er jeg fyldt 16! xD
Brugeravatar
gurashiera

Geografisk sted: København

Indlægaf bruger » 19. aug 2009, 16:33

-
Senest rettet af bruger 13. nov 2013, 13:08, rettet i alt 1 gang.
bruger

Indlægaf Mikan » 1. sep 2009, 11:03

Ville lige poste en opdatering her, da der har været tvivl fra nogles side om hvorvidt dette blev til noget.
Det gør det skam! Al snakken om det har bare foregået via e-mail og PMs.
Vi er 7 medlemmer. Og selvfølgelig vil vi gerne være flere, så tøv ikke med at skrive, så kan du måske nå med til vores første møde søndag d. 13/9!!

^__^;
Brugeravatar
Mikan

Første Galaxxy meet up 13/9

Indlægaf pangcakes » 13. sep 2009, 21:40

Her er meget få billeder fra det aller første galaxxy meet up der blev holdt i dag på The Livingroom. Desværre var det en ret grå dag og der var mørkt på caféen, så her er meget få billeder fra dagen. Hvis virkelig er ønsket kan jeg godt rode med lidt flere billeder, men der er mindst en der ligner en bøv på dem hvor vi er sammen :?

Rikke - Momo darling
Stine - Stine &hearts
Dina - Dina
Liv - Ribu~

Billede
Billede
Dina følger ikke helt med. Aner ikke hvad vi kigger på.
Billede
Bedste gruppebilled, synes jeg.
Billede
Liv og Stine.
Billede
Rikke og Dina.
Billede
Rikke!
Billede
Liv!
Billede
Mig.