Din yndlings Street Fashion?

Post om andre japanske modestile

Indlægaf Stelala » 31. dec 2006, 00:35

Tid til at få gang i den her kategori~
Street fashion er mode set i de japanske gader, ofte opfundet og båret af de japanske unge som et oprør mod normen og den japanske tradition.
Hvilken street fashion er din favorit?(foruden lolita!)
Fortæl lidt om hvorfor, og del gerne billeder hvis du nogensinde har forsøgt at udøve stilen ^^

Selv har jeg ikke umiddelbart nogen favorit, men jeg synes Ganguro og Decora er sjovt og ofte sødt at se på ^^

Skriv om din yndlings stil!
Senest rettet af Stelala 7. sep 2007, 19:58, rettet i alt 1 gang.
I has blog. Blog is liek.. shopping, reviews, my lief..
Brugeravatar
Stelala

Indlægaf candy » 31. dec 2006, 12:17

Synes også Ganguru er et bemærkelsesværdigt stykke kunst xD Også én af mine ynlings, selvom jeg må indrømme at Decora nok er min ynlings (udover lolita)!

Billede
To "Decora" piger i al deres glans ^___^

Ellers er mangasinet: Fruits, genialt, da der står en masse om forskellige fashions.. også nogen jeg aldrig havde hørt om O.O
Senest rettet af candy 31. dec 2006, 12:18, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
candy

Geografisk sted: in my own dream-world

Indlægaf hatfreak » 1. jan 2007, 11:41

Jeg kan bedst lide.. Lolita ^^, Men nu når jeg ikk kan vælge lolita.., Ganguro :o)
hatfreak

Indlægaf x » 3. jan 2007, 15:28

Mit er helt klart Ganguro.
Jeg synes det er den fedste stil og at dem der klæder sig sådanne virkelig tør, ville selv være rædselsslagen for at gøre det (medmindre jeg kunne vinde noget med det) .

Det kunne da også være sjovt, ligesom dig, at klæde sig sådan ud, bare hjemme eller måske til en messe.

Det jeg også synes er fedt med den er at det bare handler om at "Go wild." og at tingene ikke rigtigt behøver at passe sammen.
Dog kan jeg ikke lide idéen med ikke at vaske hår 0o
Brugeravatar
x

Geografisk sted: Hillerød - København

Indlægaf Stelala » 6. jan 2007, 15:33

Jeg synes det er den fedste stil og at dem der klæder sig sådanne virkelig tør, ville selv være rædselsslagen for at gøre det (medmindre jeg kunne vinde noget med det) .

Det kunne da også være sjovt, ligesom dig, at klæde sig sådan ud, bare hjemme eller måske til en messe.

Det jeg også synes er fedt med den er at det bare handler om at "Go wild." og at tingene ikke rigtigt behøver at passe sammen.

Ja, jeg er enig, det er fedt at der er nogle der tør være så "ekstreme" til hverdag ^^
Og jeg tror nu de vasker håret, bare ikke lige så tit.
Det eneste der skræmmer mig lidt ved det er alt det de putter i hovedet, noget af det er jo nogle gange ikke engang makeup o.o; Og så må man få vildt klam og usund hud af det, nok svært at blive 100% "normal" igen, når de ikke har lyst til at gøre det mere. Jeg havde det svært nok med at have så meget makeup på i et par minutter, og så at forestille sig endu mere makeup(og andet), hver dag. Det ville jeg i hvert fald ikke kunne klare XD
I has blog. Blog is liek.. shopping, reviews, my lief..
Brugeravatar
Stelala

Indlægaf AdminA » 7. jan 2007, 14:24

Udover Lolita er jeg helt vild med Oshare-kei og Decora~
AdminA

Indlægaf Yuna » 7. jan 2007, 14:41

Riku > jeg er osse vild med Oshare-kei, det er så vildt flot!
Blog: Sky High Heels

Formspring: Yuna1699
Brugeravatar
Yuna

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf AdminA » 7. jan 2007, 14:57

Yuna: Ja xD Og sødt~
AdminA

Indlægaf x » 8. jan 2007, 16:51

Ja, jeg er enig, det er fedt at der er nogle der tør være så "ekstreme" til hverdag ^^
Og jeg tror nu de vasker håret, bare ikke lige så tit.
Det eneste der skræmmer mig lidt ved det er alt det de putter i hovedet, noget af det er jo nogle gange ikke engang makeup o.o; Og så må man få vildt klam og usund hud af det, nok svært at blive 100% "normal" igen, når de ikke har lyst til at gøre det mere. Jeg havde det svært nok med at have så meget makeup på i et par minutter, og så at forestille sig endu mere makeup(og andet), hver dag. Det ville jeg i hvert fald ikke kunne klare XD

Yeah, det kan blive for meget med det ekstreme nogle gange, de bruger faktisk også retteblæk 00 det er altså lidt skræmmende, med henhold til det der med at gå i bad, så vasker de håret ca. 2 gange om måneden
Brugeravatar
x

Geografisk sted: Hillerød - København

Indlægaf Mikan » 10. jan 2007, 12:44

jeg har nok aldrig brudt mig om ganguro xD
Men jeg ville egentlig gerne prøve den en enkelt gang haha, bare for at prøve...
Men jeg kan nok bedst lide oshare kei som dagligdags-stil. Decora er også cute.
Brugeravatar
Mikan

Geografisk sted: KBH

Næste

Tilbage til Street Fashion