Jeres søskende, familie og venner... hvad syndes de?!

Post generelle ting om Japan

Re: Jeres søskende, familie og venner... hvad syndes de?!

Indlægaf Missyanca » 17. jul 2010, 23:52

Karneval - Jeg er da 'nogenlunde' normal
- ikke? xD
[url]dropsofmidnight.blogspot.com[/url]
Personlige Blog :)
Tidligere Fayljizzh
Brugeravatar
Missyanca

Geografisk sted: Mars

Indlægaf lonillo » 29. jul 2010, 16:51

min mor, bare for at starte et sted, synes det er rigtigt sød stil, og har det helt fint med at jeg går i sådan noget tøj.
for som hun holder på, så er der meget bedre end der jeg kun gik i sort xD
men når det kommer til min far, er det en helt anden sag. for han forstår ærligt talt ikke hvorfor jeg vil brug så mange penge på sådan noget ubrugelig noget, som tøj :shock: han deler lidt samme holdning som mine søskende, der holder på at det er for mærkeligt..
og resten af min familie har aldrig set mig i det tøj, for min mors skyld. der hun er lidt bang for hvordan familien vil tag det ^^'
angående nær venner, så synes de det er rigtigt fedt. der de også selv går rundt i noget ligne ^^
Senest rettet af lonillo 1. aug 2010, 14:16, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
lonillo

Indlægaf Aviaja » 1. aug 2010, 13:36

Mine forældre syntes jeg er er en freak.
Men dog acceptere de det, og jeg tager det ikke så tungt.
De fleste af mine veninder syntes det er sødt at jeg nogengange går med sløjfter, hello kitty tasker og skirts, etc, mens der er et par stykker der syntes jeg ser lidt komisk ud (dog med et smil på læben)
Men det mine forældre nok mest er imod er make up'en og mine band t-shirts >_<
- Så i mine øjne tager de det meget pænt :3
One, two, buckle my shoe.
Three, four, shut the door.
Five, six, pick up sticks.
Seven, eight, lay them straight...
Brugeravatar
Aviaja

Indlægaf evig » 6. aug 2010, 09:30

Mine forældre har ikke noget problem med det længere. Min mor havde en lang periode hvor hun spurgte hvornår jeg holdt op med at gå i "det der", men det er vist gået over efterhånden. (;
Mine veninder har ikke noget problem med det. Jeg har en tendens til at møde meget berejste folk som har set det hele, og generelt er folk i universitetsmiljøet temmelig åbensindede, synes jeg.
Når de fleste af ens venner har set 3-4 kontinenter, begynder de nok at være temmelig ligeglade med om ens tøj er lidt fancy.
Brugeravatar
evig

Indlægaf Lasse » 6. aug 2010, 10:38

Mine forældre: er lidt mærkelig : p
men jeg går i det jeg kan li :) og det lever de med, selv om de siger nogle ting hvor jeg tænker "kan ikke være ligeglad"

Søskende: ørh xD der er intet at siger de er vel ligeglad :P

Venner: De synes jeg er nice :D og rimelig gay o.O XD men ja :D de kan os godt li det ;)
Brugeravatar
Lasse

Geografisk sted: FRB

Indlægaf hizaki » 13. aug 2010, 17:01

De fleste på skolen liker ikke mange av klærne mine, mens vennene mine har lært seg å respektere den jeg er. Besteforeldrene mine sier ingenting. Pappa _nekter_ meg piercing, selv om jeg har lyst på. der går hannes grense. Mamma synes det bare er morsomt at jeg ikke går i ucla klær og björn borg xD og søskene mine bare ler hver gang jeg prøver på noe nytt, de synes det er morsomt ;3
Don't let anyone get in the way of your dream. Always follow your heart, believe in yourself and never give up!
Brugeravatar
hizaki

Indlægaf DecoraWish » 13. sep 2010, 10:46

Begge mine forældre har det helt fair med min tøjstil. <3

min fars eneste bemærkninger som regl: ''er det der ikke for koldt?'' eller ''nu bliver du nem at efterlyse'' og han støtter mig sådan set i alt hvad jeg laver. han mener jeg er en 'sund og almindelig pige' og er faktisk en smule stolt over at jeg ikke bare følger strømmen ^^ det gør mig virkelig glad ~ den eneste der rynker på næsen er min søster.

mine gamle bedsteforælde har det også okay med mit tøj. nogle gange siger de dog 'uff' men jeg tror at min lillesøster overshiner mig i tøj der forarger de gamle ;D hun går nemlig meget, MEGET nedringet
Jeg har både msn og hjemmeside/blog.

..Men er ikke så glad for at dele den med fremmede.. ;__;

BilledeSpørg hvis i er interesserede, så vil jeg måske give den, hvis jeg er tryg ved detBillede
Brugeravatar
DecoraWish

Indlægaf Sugarycarnival » 13. sep 2010, 11:07

Min far siger ikke ret meget til det. Min mor syntes at Lolita er sødt og kan godt lide det tøj som bla. Atelier Boz laver XD Min bror er ligeglad. Mine venner har det vel fint nok med det og syntes at det er sejt, at jeg går i det tøj (^_^) Min farmor syntes tit at jeg ligner en der skal til fest XD Og så har jeg en kusine, som så det der The price of beauty på MTV hvor hun var i Japan og hun syntes at Angelic Pretty laver nogle søde kjoler.
Brugeravatar
Sugarycarnival

Geografisk sted: Hørning-Århus.

Indlægaf DecoraWish » 13. sep 2010, 11:15

evig skrev:Mine forældre har ikke noget problem med det længere. Min mor havde en lang periode hvor hun spurgte hvornår jeg holdt op med at gå i "det der", men det er vist gået over efterhånden. (;
Mine veninder har ikke noget problem med det. Jeg har en tendens til at møde meget berejste folk som har set det hele, og generelt er folk i universitetsmiljøet temmelig åbensindede, synes jeg.
Når de fleste af ens venner har set 3-4 kontinenter, begynder de nok at være temmelig ligeglade med om ens tøj er lidt fancy.

Uh, vil give dig rigtig meget ret ^^ jeg syndes generelt at lige så snart jeg kom i uddannelse eller bare ud fra folkeskolen, ser man at andre mennesker er meget mere åbne end hvad man lige gik og troede. En del fra min uddannelse er oven i købet gået hen til mig og kigget spørgende på mig, hvis jeg tog en 'slapper dag' hvor jeg toner tøjet lidt ned.

alt i alt, så er verden bare meget mere åben og dejlig når man er blandt de lidt 'ældre'
Jeg har både msn og hjemmeside/blog.

..Men er ikke så glad for at dele den med fremmede.. ;__;

BilledeSpørg hvis i er interesserede, så vil jeg måske give den, hvis jeg er tryg ved detBillede
Brugeravatar
DecoraWish

Indlægaf Manna » 13. sep 2010, 11:33

DecoraWish skrev:''nu bliver du nem at efterlyse''

WIN kommentar! xD
Det føles godt at græde til smuk musik <3
Brugeravatar
Manna

Geografisk sted: Kr. Eskilstrup

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt