Jeres søskende, familie og venner... hvad syndes de?!

Post generelle ting om Japan

Re: Jeres søskende, familie og venner... hvad syndes de?!

Indlægaf DecoraWish » 13. sep 2010, 11:36

Manna skrev:
DecoraWish skrev:''nu bliver du nem at efterlyse''

WIN kommentar! xD

Og han har mange mange flere xD ''du ligner en man kan få penge for at fange''
Jeg har både msn og hjemmeside/blog.

..Men er ikke så glad for at dele den med fremmede.. ;__;

BilledeSpørg hvis i er interesserede, så vil jeg måske give den, hvis jeg er tryg ved detBillede
Brugeravatar
DecoraWish

Indlægaf Manna » 14. sep 2010, 02:06

DecoraWish skrev:
Manna skrev:
DecoraWish skrev:''nu bliver du nem at efterlyse''

WIN kommentar! xD

Og han har mange mange flere xD ''du ligner en man kan få penge for at fange''

Nice! Din far lyder rigtig sjov xD
Det føles godt at græde til smuk musik <3
Brugeravatar
Manna

Geografisk sted: Kr. Eskilstrup

Indlægaf DecoraWish » 14. sep 2010, 10:32

Han er lidt sød ja ^^ på sin egen måde <3 min mor er ikke ligeså sjov, men hun er også okay. i det mindste har hun aldrig haft et problem med mit tøj eller makeup.
Jeg har både msn og hjemmeside/blog.

..Men er ikke så glad for at dele den med fremmede.. ;__;

BilledeSpørg hvis i er interesserede, så vil jeg måske give den, hvis jeg er tryg ved detBillede
Brugeravatar
DecoraWish

Indlægaf ChikaraDesu » 21. okt 2010, 21:41

Hele min familie (minus min morfar) syndes det er super mærkeligt, men også lidt sjovt :p
min morfar har igennem de sidste 6-7 år hvor jeg har været interesseret i manga, set lidt skævt til det, troet at det nedsøtter min IQ eller noget, men nu er han heldigvis blevet klogere da jeg er kommet igennem 1.g på gym. haha nu joker han endda med det xD

Min far er nok den der støtter mest op om det. Jeg har altid haft et tæt forhold til min far, så det skulle ikke undre mig hvis han tager med til conventions eller noget engang :D woo!
Han hjælper gerne med at lave cosplay. da han jo ikke er meget bevendt med syning, er det dog mest i garagen han hjælper når der skal laves armor :D

Min farmor har jeg syet med fra helt lille, så hun hjælper altid når der er noget jeg er i tvivl om noget mht metoder, mønstre eller andet gøgl.

Ingen af nævnte vil dog slippe mig og lade mig tage afsted for at bo i Japan (eller noget), endnu huhu. :)

Og så er der min søster. Hun syndes bare jeg er super mystisk, at ALLE loli sko er herre grumme at se på, at det at være sød og uskyldig er lidt passé, og så alligevel, når man står der i fuld udrustning, om så det er lolita med løjfer, petticoat og rocking horse eller Cosplay med Wig, ekstra indlæg i BHen og kontaktlinser, så er man alligevel en rimelig hardcore storesøster :D (er selv lidt stolt :$ )
Brugeravatar
ChikaraDesu

Geografisk sted: Aalborg, Nordjylland

Foregående

Tilbage til Generelt