The Price of Beauty - Jessica Simpson i Japan

Post generelle ting om Japan

Re: The Price of Beauty - Jessica Simpson i Japan

Indlægaf Xeni » 28. apr 2010, 21:20

Jeg sad og lo af dem hele programmet igennem, og havde sådan en smule ondt af de japanere, der var nødt til at være i selvskab med dem. Synes hun opførte sig ret groft som en forkælet møgunge õwô
Og så havde jeg sendt en knytnæve i hovedet på hende, hvis det havde været muligt, under modeshowet... og det samme under geisha-delen.

Men hvis vi sletter alt med Jessica Simpson, var det egentlig en fin nok udsendelse o:
Japan 2011/12
http://bobobum.blogspot.com/
Brugeravatar
Xeni

Geografisk sted: Viby J, Århus

Indlægaf Liz Sixx » 24. jun 2010, 17:41

Jeg synes at det var ok - hun var pinlig og alt det, men de fortalte da ok om det, og de lød da som om de interesserede sig for det.
Brugeravatar
Liz Sixx

Indlægaf furrypants » 29. jul 2010, 06:38

lol, so much second-hand embarrassment.
Billede
Brugeravatar
furrypants

Geografisk sted: det mørke jylland

Indlægaf lonillo » 7. sep 2010, 19:10

udover jeg fik julelys i øjnene, der de trådte ind i h.naoto, så synes jeg det ellers var pinligt, især til slut, hvor jeg bare sad og krumme tæer :S
Brugeravatar
lonillo

Indlægaf Rococo Fujoshi » 5. mar 2011, 10:44

Jeg synes det meste af det var okay, som det er blevet sagt før så går de jo nok ikke så meget op i det som os...
Men den del med Geisha-træningen, nøj hvor havde jeg lyst til at krybe ned i et hul og ikke komme op igen før det var slut >_>

En ting er under selve træningen, men man sidder da ikke og fniser som trettenårige tøser når man hælder te op >_>
Billede

Lizzie Borden took an axe
Gave her mother 40 whacks,
When she saw what she had done
She gave her father 41.
Brugeravatar
Rococo Fujoshi

Geografisk sted: In my own little world xD

Indlægaf EstelleW » 5. mar 2011, 12:01

Det er svært at passe ind i en anden verden og en ny kultur, og de lød da til at have interesse for det de gik ind til. Jeg kunne godt nok heller ikke lade være med at være lidt "Åh god, no!" under geisha delen da de havde de to business-men på besøg, men ud over det, så havde de det jo bare sjovt. Man behøver ikke være totalt højtidelig omkring det hele, og hun sagde jo, at hun virkelig havde respekt for de befriende aspekter omkring harajuku mode. Jeg håber lidt at nogen fortalte hende at Lolita ikke har noget med "lolita"-filmen at gøre. At forbinde de to ting er en stor, stor nybegynder-fejl og meget misvisende for programmets seere. Alt i alt, synes jeg at udsendelsen var fin, bortset fra det med lolita og "lolita"-filmen og så hendes opførsel under mødet med kunderne hos geishaerne. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om spa-delen. Det var pinligt, men delvist forståeligt.
Brugeravatar
EstelleW

Foregående

Tilbage til Generelt