Asian drama / movie (^∇^)

Post generelle ting om Japan

Re: Asian drama / movie (^∇^)

Indlægaf Murasaki » 3. maj 2010, 23:57

AviAviAvi skrev:Jeg tror jeg vil begynde på nogen af dem :3
Jeg er selv igang med Hana Kimi =D

Hana Kimi is teh fucking awesomeness! Jeg græd lidt i det sidste (næstsidste?) afsnit x'D Og seriøs elsk på skolelægen! <3
Billede
Brugeravatar
Murasaki

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf xero » 4. maj 2010, 00:09

Murasaki skrev:
AviAviAvi skrev:Jeg tror jeg vil begynde på nogen af dem :3
Jeg er selv igang med Hana Kimi =D

Hana Kimi is teh fucking awesomeness! Jeg græd lidt i det sidste (næstsidste?) afsnit x'D Og seriøs elsk på skolelægen! <3

ahhaha yeah XD han er for NIIIXLE ! jeg har stadig ikke fundet ud af om han er bøsse eller troede han han var det efter han var kærester med fotografen XD
http://xeroscorner.blogspot.com/

( ^^)Y☆Y(^^ )
Brugeravatar
xero

Indlægaf MichaelJackson-ilu » 12. jun 2010, 00:43

Vil i anbefale den japanske eller den taiwanesiske udgave af Hana Kimi?^^'
Brugeravatar
MichaelJackson-ilu

Indlægaf xero » 12. jun 2010, 13:11

~☆O(≧∇≦)O☆~ skrev:Vil i anbefale den japanske eller den taiwanesiske udgave af Hana Kimi?^^'

helt klart den japanske !!

jeg gik i gang med den taiwanesiske og kunne ikke engang se den første episode færdig>_>

( ^^)Y☆Y(^^ )
Brugeravatar
xero

Indlægaf MichaelJackson-ilu » 12. jun 2010, 13:59

xero skrev:
~☆O(≧∇≦)O☆~ skrev:Vil i anbefale den japanske eller den taiwanesiske udgave af Hana Kimi?^^'

jeg gik i gang med den taiwanesiske og kunne ikke engang se den første episode færdig>_>

Okay tak xD, jeg synes bare den taiwanesiske så flottere ud på forsiden ting xD men jeg så starten af begge, og ser den japansek færdig nu ^^ .. Kan ikke lide hende pigen i den taiwanesiske -__-
Brugeravatar
MichaelJackson-ilu

Indlægaf xero » 12. jun 2010, 19:04

~☆O(≧∇≦)O☆~ skrev:
xero skrev:

Okay tak xD, jeg synes bare den taiwanesiske så flottere ud på forsiden ting xD men jeg så starten af begge, og ser den japansek færdig nu ^^ .. Kan ikke lide hende pigen i den taiwanesiske -__-

heller ikke mig -.- ella's stemme er ogs vold irriterende = ='

( ^^)Y☆Y(^^ )
Brugeravatar
xero

Indlægaf MichaelJackson-ilu » 12. jun 2010, 19:22

xero skrev:
~☆O(≧∇≦)O☆~ skrev:
xero skrev:

heller ikke mig -.- ella's stemme er ogs vold irriterende = ='

Hun er heller ik nær så lækker som dreng :p
Brugeravatar
MichaelJackson-ilu

Indlægaf xero » 15. jun 2010, 17:19

Nodame cantabile
den er så god og sjov
handler om en fjollet pige Nodame, som går på musik konsevatoret, nodame har virkeligt et talent for at spille klaver, men hun er ikke så god til at gøre rent og lave mad og hun har aldrig penge. hendes nabo er chiaki senpai fra den samme skole som er højtelsket af alle pigerne for han er lækker og er virkeligt god til musik. Men chiaki er altid sur, forholdet udvikler sig mellem nodame og chiaki.

den er ikke totalt romantisk(hvilket er super nice da dramaer tit handler om kærlighed) der er kærlighed i serien, men fremstillet på en rigtig sjov måde.. lidt som nakatsu og ashiya mizuki(hovedrollen) i Hana Kimi ^-^
Billede

( ^^)Y☆Y(^^ )
Brugeravatar
xero

Indlægaf Plum » 9. nov 2010, 18:51

For at blive lidt aktiv kan jeg da komme med et lidt sent svar hertil xP

Otomen
Handler om en handsome dreng der træner kendo og er det helt store idol på sin skole. Men i virkeligheden er han en OTOMEN, han elsker at sy, strikke, bage, lave mad, læse shoujo manga og alt andet sukkersødt pige-fnidder, det må han dog holde hemmeligt for sin strikse mor der samtidigt er rektor på hans skole, og mistede sin mand da han fortalte hende at han hellere ville være kvinde. En dag møder drengen så en ung pige, der er ny på hans skole og han opdager at hun er mere maskulin end han er på flere punkter.
- Jeg synes det er en utrolig sød og især sjov serie, som let kan underholde enhver pige når hun keder sig. Serien er ikke ret lang, men den er fyldt med Otomen og bishounen :3

Yamato Nadeshiko Shichi Henge
Fire unge mænd, som ses som idoler for alle piger de møder, der bor gratis på et herberg, får den opgave at oplære forstanderindens niece til at blive en fin dame ellers bliver de smidt ud!
Men det syn der møder dem skræmmer dem, for det viser sig at forstanderindens niece er alt andet end en fin dame, hun er en indelukket, mørke-elskende horror-pige, der ikke kan klare at være i nærheden af disse 'smukke, lyse væsner' og allerhelst vil lades i fred af dem.

- YNSH er et must at se! Den svømmer jo af bishounen<3 Hvis man har læst manga'en eller set anime'en, skal man ikke gå glip af at se live action serien også! Den er meget følelsespræget jo længere man kommer ind i serien, ellers er den generelt utrolig underholdene ^^

Zettai Kareshi
En ung pige der har et hårdt job, ingen kæreste og et meget stramt budget foran sig, ender med en dag at blive kontaktet af et helt nyt og hemmeligt firma, der er til for at finde kvinders helt egen personlige og specielle soulmate, den unge pige lokkes ind i dette projekt og før hun ved af det havner en kæmpe pakke i hendes hus, indholdende hendes ideelle fyr! Problemet er bare at han er en robot, skabt af dette firma, og han har derfor ingen forstand på sund fornuft og anstændighed, så det ender med at blive en prøvelse for pigen at klare sig igennem en almindelig hverdag med sin nye bofælle, der er programmeret til at elske hende. Især fordi hun begynder at falde for sin chef..
- Jeg kan ikke lade være med at se alle de der fjollede tøse-serier! Og den her er virkelig én af de helt store, den er fuld af humor pga. de sjove og uheldige hændelser der sker mellem hovedpersonerne og samtidigt konfliktpræget, jeg kan kun anbefale den på det varmeste.

Lol, jeg kedede mig xwX
"I want everyone I meet to remember me.
Inside people's memories, I can live forever" - Lea -->Axel
Brugeravatar
Plum

Geografisk sted: Arkham Asylum

Indlægaf Clumsyame » 2. dec 2010, 14:08

Serie: stairways to heaven (korean)
En pige mister sin mor, og hendes far gifter sig igen, Hendes bedste ven er søn af en rig succesfuld man. Hendes stedmor har en datter, og det hele går kaos xD short version SEE IT! det er en af mine første og bedste serier jeg har set.

Romantic Princess(taiwan)
Adopted by middle classed parents, Mai has always had a dream to be an heiress. Who knew that one day this dream would come true. Mai's biological grandfather is the head of a prestigous aristocratic family and after many years of searching, he finally finds his long lost granddaughter. As she starts her life as an heiress, everyday is filled with excitement, however, everything seems a bit different from what she had imagined them to be...

Fated to love you (Taiwan)
A really unfashionable working class girl Chen Xin Yi has the desire to tie down her handsome boyfriend to be with her. Due to certain reasons, her boyfriend gets her to go on a love cruise and she started to ponder on how to lose her virginity and tie down her boyfriend. Xin Yi ended up taking cold medicine which made her drowsy and went into Ji Cun Xi's room. Cun Xi is the sole male heir to his family's company and has been in love with his girlfriend, Anna, for a long time. He planned to propose to Anna on the boat but she didn't turn up on the cruise. An island owner added drugs into Cun Xi's drink and Cun Xi became disorientated and returned to his own room. Xin Yi and Cun Xi end up having a one night stand. Xin Yi later finds out that she's pregnant and Cun Xi's grandmother forces them to get married. Will a couple forced to marry for the sake of their unborn child find love with each other? ..

film: My girlfriend is an agent
Denne film blev faktisk vist til film festivalen, det handler om en kvinde som er hemmelig agent. Men det ved hendes kæreste ikke, og fordi hun hele tiden forsvinder eller lyver for ham orker han ikke mere og slår op med hende og rejser væk.

She's On duty
en god romantisk komedie :D

Seducing mister perfect
......Daniel Henney.... do it NEED to say anything more.... xD Daniel Henney... yes <3

jeg har set mange flere men xD der er for mange til at det kan skrives ned.
Brugeravatar
Clumsyame

Geografisk sted: Ølstykke

ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt