Asian drama / movie (^∇^)

Post generelle ting om Japan

Re: Asian drama / movie (^∇^)

Indlægaf ZealCat » 25. dec 2010, 10:55

Wow, der er godt nok mange gode titler ind i mellem x3
(dog ser jeg desværre ikke andet end j-serier ._. på nær én x3)

Når men syntes lige der skulle tilføjes (sat op i vilkårlig rækkefølge x3)

Happy boys
Her i følger vi fire drenge som arbejder på en butlers cafe.
Der er ikke mere i den end det, ikke rigtigt vildt meget kærlighed, ikke vildt meget drama, men den giver a et godt grin

Mendoll-Ikemen Idol
Handler om tre helt normale piger der har fejlet til utroligt mange auditions, men endelig får de muligheden for at blive idoler, men langt fra sådan som de regnede med
Jeg syntes denne var utrolig morsom, og blev helt vild med musikken x3

Mei-chan no Shitsuji
Mei har altid anset sig selv for at være en helt normal pige, men pludselig en dag, da hendes forældre dør, ændres hendes hverdag fuldkommen, og hun må starte på en ny skole hvor alting fungere med Lady'er og butlere
Nu det et godt stykke tid siden jeg har set denne, kan faktisk ikke huske så meget af den, men syntes hele ideen var super, og der komme nogle sjove ting ind imellem (som med så mange andre) x3

Atashinchi no Danshi
En pige der er hjemløs og har en kæmpe gæld grundet hendes far, møder en dag, manden Shinzo, og fra den dag bliver hendes liv som vendt på en tallerken da hun pludselig skal være i en familie, og få familien til at fungere
Jeg ELSKER Horikita Maki og Yamamoto Yusuke så derfor var dette her næsten et must-se (selvom jeg ikke anede hvor vilde jeg var med de to før senere hen x3) Ej men hel spillet i denne er god, og så er en sjov :D

Okay der er jo også serier som
Hana Yori Dango (1-2 og final)
Code Blue (1 - 2 og final)
Gal Circle
Gokusen
Hana Kimi
Koizora (drama + filmen)
LIFE
Lovely Complex

Og der er bestemt flere x3 som er monster gode ^_^

hehe :P Den måde jeg ser serier på (eller gør jeg når jeg ikke aner hvad jeg skal se)
Jeg finder den serie jeg godt kan lide på Mysoju og så finder jeg en af de gode skuespillere, finder ud af hvilke han har været med til, og så på den måde ender jeg op på nye serie jeg godt kan lie eller gerne vil se, da man altid kan følge en eller anden x3 (håber i forstår xP)

Og så den eneste nok andet end J-serier jeg har set er

You're beautiful (K-serie)
Gruppen A.N.JELL leder efter et nyt medlem, og Mi Nyu træder ind i stedet for sin tvillingebror Mi Nam
Dette her også sådan en, pige forklæder sig som dreng og lever blandt drenge og kan derfor kun gå galt serie, men fair den slags serier har fanget mig og jeg elsker den slags x3 ^__^ Musikken er også god :D
Lad vær med at tage livet for givet, før du ved af det så er det overstået før du overhoved fik taget dig sammen til at påbegynde det
ZealCats Corner
Brugeravatar
ZealCat

Geografisk sted: KBH

Foregående

Tilbage til Generelt