Nogle der vil sy en headbow for penge? ;w;

Post spørgsmål, råd eller andet vedrørende syning

Nogle der vil sy en headbow for penge? ;w;

Indlægaf Nathan » 19. dec 2011, 19:16

Jeg har en lolita nederdel som jeg gerne vil have lavet om til en headbow, fordi jeg nu har to af den samme, den ene er bare vendt forkert.
Jeg tror der er nok stof til en headbow ved en hel nederdel, men jeg er ikke helt sikker for syning har aldrig været min stærke side, heh. xD

Men i hvert fald, jeg vil rigtig gerne spørge om der er nogen der efter jul kunne tænke sig at sy en sløjfe af stoffet for mig, du behøver ikke at sætte den på at hårbånd, det kan jeg vidst godt ordne selv. ;w;

Jeg ville gerne se lidt du har syet i forvejen, og så kan vi jo tale om en pris. ;v; Jeg vil have en del penge efter jul, så det er intet problem, skal nok også betale for forsendelsen når du sender den tilbage til mig.

Mange tak. :'>

Ps forestiller mig at den skal være på den her størrelse... bare sådan ca.
http://hellolace.net/wardrobe/angelic-p ... eadwear/1/

(Håber også at det er den rigtige tråd!)
Brugeravatar
Nathan

Geografisk sted: Randers

Re: Nogle der vil sy en headbow for penge? ;w;

Indlægaf Ophelia » 19. dec 2011, 19:22

Det skal du sgu ikke give penge for. Du kan komme hjem til mig en dag og så hjælper jeg dig med at sy en! :) Jeg bor i nærheden af dig alligevel!
Brugeravatar
Ophelia

Geografisk sted: Jeg er blevet væk?

Indlægaf Nathan » 19. dec 2011, 19:57

Ophelia skrev:Det skal du sgu ikke give penge for. Du kan komme hjem til mig en dag og så hjælper jeg dig med at sy en! :) Jeg bor i nærheden af dig alligevel!

Så du vil lære mig det? ;w;

Jeg ville nu gerne betale fordi at jeg vil gerne være sikker på at det bliver fint, det var nu mere det jeg tænkte ehh.. men det lyder da meget hyggeligt! :>
Brugeravatar
Nathan

Indlægaf Ophelia » 19. dec 2011, 19:59

Nathan skrev:
Ophelia skrev:Det skal du sgu ikke give penge for. Du kan komme hjem til mig en dag og så hjælper jeg dig med at sy en! :) Jeg bor i nærheden af dig alligevel!

Jeg ville nu gerne betale fordi at jeg vil gerne være sikker på at det bliver fint, det var nu mere det jeg tænkte ehh.. men det lyder da meget hyggeligt! :>

Gerne :) Jeg syr meget af mit lolita selv, så jeg kan godt lære dig det! Jeg har symaskiner og sådan noget ;)

Tror du har mit nummer, så du kan bare skrive, hvis det er (eller på facebook)
Brugeravatar
Ophelia

Geografisk sted: Jeg er blevet væk?

Indlægaf evil_diva » 19. dec 2011, 20:05

Ophelia skrev:
Nathan skrev:

Gerne :) Jeg syr meget af mit lolita selv, så jeg kan godt lære dig det! Jeg har symaskiner og sådan noget ;)

Håber lidt jeg kan komme med så, engang når jeg har mit stof, og nogle blonder, fordi jeg vil nemlig gerne være med, fordi jeg skal have syet en JSK, måske med tilhørende headbow?
Brugeravatar
evil_diva

Geografisk sted: Aalborg SØ

Indlægaf Nathan » 19. dec 2011, 20:37

evil_diva skrev:
Ophelia skrev:
Nathan skrev:

Håber lidt jeg kan komme med så, engang når jeg har mit stof, og nogle blonder, fordi jeg vil nemlig gerne være med, fordi jeg skal have syet en JSK, måske med tilhørende headbow?

Det ville da være endnu mere hyggeligt med flere! <3
Det ser jeg frem til! :>
Brugeravatar
Nathan

Tilbage til Sy-hjørnet