Twinkle Journey, popularitet?

Alt om Meta skrives hér

Twinkle Journey, popularitet?

Indlægaf Ophelia » 5. aug 2010, 15:51

Jeg ville ikke risikere at spørge på EGL, da jeg er bange for at linke til siden og få kjolen udsolgt med det samme (jeg ved det lyder tåbeligt, men jeg ... ja, I forstår det vel? XD)

Men hvor populær tror I Twinkle Journey bliver, for det er seriøst min drømmekjole og målene på den matcher mig (for en gangs skyld) så perfekt at det næsten er uhyggeligt.

MEN! Jeg har ikke rigtig nogle penge lige nu og jeg vil gerne vide om dette print er et, der bare bliver udsolgt lige om to minutter (jeg ved at det ikke er udsolgt endnu og har været på reservation et stykke tid)

FOlk snakkede jo om at det ville blive den nye Swan Lake, men jeg aner slet ikke hvor meget hype, der var om Swan Lake.

Come on folks. Der er jo alicorns på!
Brugeravatar
Ophelia

Geografisk sted: Jeg er blevet væk?

Re: Twinkle Journey, popularitet?

Indlægaf Andrine » 5. aug 2010, 16:23

er du sikker på at reservationerne ikk begynder idag? (synes der stod den 5. kl 17)
kan ikk svare på hvor populær den blir:)
Brugeravatar
Andrine

Geografisk sted: Århus

Indlægaf evig » 5. aug 2010, 16:32

Metas prints bliver normalt ikke udsolgt på første dag, som fx Angelic Prettys. Dog skal du være opmærksom på at den mest populære farve og kjoletype nok let forsvinder hurtigt. Nederdele, strømper og accesories bliver ofte solgt lidt langsommere.
Jeg tror nok der skal være noget tilbage efter reservationen, men der er ingen der siger at det lige var de ting du helst ville have!

Der er en tråd på EGL, som diskuterer printet: http://community.livejournal.com/egl/15961938.html
Umiddelbart lader folk til at synes om det, men jeg tror ikke det bliver den nye Sugary Carnival. (;

Hvis du vil have en BESTEMT farve og en BESTEMT kjole, er det nok en god idé at reservere!
Brugeravatar
evig

Indlægaf Pallas » 5. aug 2010, 16:34

Det er et godt spørgsmål. Jeg tror at printet er mere populært end mange af Meta's andre prints, men omvendt så tror jeg ikke populariteten er i nærheden af AP's forskellige prints. Jeg kan ikke huske hvor populær Swan Lake var og om den overhovedet blev udsolgt.
Jeg fandt EGLs diskussionstråd om Twinkle Journey (hvis du ikke allerede har læst den). Det kan være at du kan danne dig et indtryk af det ved at læse kommentarene. http://community.livejournal.com/egl/15961938.html
Brugeravatar
Pallas

Indlægaf Ophelia » 5. aug 2010, 16:37

pallas skrev:Det er et godt spørgsmål. Jeg tror at printet er mere populært end mange af Meta's andre prints, men omvendt så tror jeg ikke populariteten er i nærheden af AP's forskellige prints. Jeg kan ikke huske hvor populær Swan Lake var og om den overhovedet blev udsolgt.
Jeg fandt EGLs diskussionstråd om Twinkle Journey (hvis du ikke allerede har læst den). Det kan være at du kan danne dig et indtryk af det ved at læse kommentarene. http://community.livejournal.com/egl/15961938.html

Jeg opdaterer den hele tiden, men tak alligevel.

Jeg vil bare ikke ud og betale flere penge, end den koster at købe fra hjemmesiden på den, hvis den bliver sådan en ... 'populær' kjole.

Nogen andre end mig, der har planer om at købe den?
Brugeravatar
Ophelia

Indlægaf evig » 5. aug 2010, 16:50

Der står på Metas hjemmeside: "Arrival time of this item will be the end of August - the beginning of September."
Jeg tror personligt ikke at den bliver udsolgt i løbet af reservationstiden, så hvis du har penge i slutningen af august/begyndelsen af september/når de nu slipper den, så tror jeg ikke det bliver et problem. ^_^
Men igen, det kommer lidt an på om alle vælger at reservere samme farve.

Synes aldrig Metas prints bliver til, sådan, "populære kjoler". Tror aldrig jeg har set en Meta kjole koste over salgspris... Selvom Meta er awesome!
Synes dog deres seneste prints har været lidt for sweet, så jeg springer over denne her også.
Brugeravatar
evig

Indlægaf Ophelia » 5. aug 2010, 16:55

evig skrev:Der står på Metas hjemmeside: "Arrival time of this item will be the end of August - the beginning of September."
Jeg tror personligt ikke at den bliver udsolgt i løbet af reservationstiden, så hvis du har penge i slutningen af august/begyndelsen af september/når de nu slipper den, så tror jeg ikke det bliver et problem. ^_^
Men igen, det kommer lidt an på om alle vælger at reservere samme farve.

Synes aldrig Metas prints bliver til, sådan, "populære kjoler". Tror aldrig jeg har set en Meta kjole koste over salgspris... Selvom Meta er awesome!
Synes dog deres seneste prints har været lidt for sweet, så jeg springer over denne her også.

Hmm... Hvis jeg absolut ikke bruge penge, kan det godt være xD
Men efter hvad jeg kan læse igennem diskussionen på EGL, så er det den navy-farve, der er mest eftertragtet (hvis man kan kalde det det) og den er jeg faktisk ikke så vildt med igen, så det er jo meget godt. Jeg kan desuden også godt lide den fuldt shirrede jumperskirt, som mange også vælger at springe over, så du har nok ret i at jeg godt kan få fat i den på et eller andet tidspunkt :)
Brugeravatar
Ophelia

Tilbage til Metamorphose Temps de Fille